Prevádzkovateľ
Elektronický obchod www.jutask.sk prevádzkuje spoločnosť JUTA Slovakia, s r. o. Vašinova 61, 949 01 Nitra, Zapísaná v obchodnom registri Nitra, Sro, vložka č. 13342/N
Dozorujúci orgán: Slovenská Obchodná Inšpekcia SOI Prievozská 1325/32, 821 05 Bratislava II – Ružinov
IČO: 36548341
Tel.: 037 6537009,
0905 112 073 0918 858 042
E-mail : obchod@jutask.sk
Ochrana osobných údajov
Prevádzkovateľ internetového obchodu www.jutask.sk zaručuje všetkým zákazníkom ochranu ich osobných údajov. Údaje slúžia výhradne k úspešnému vybaveniu objednávok a neposkytujú sa tretím osobám či inštitúciám, s výnimkou prepravcu. Tieto informácie sa riadia zákonom č. 428/2002, 90/2005 Z. z.. o ochrane osobných údajov.
Vyplnením registračného formulára dáva kupujúci súhlas predávajúcemu k zhromažďovaniu a archivovaniu osobných údajov. Slúžia iba pre zaslanie objednaného tovaru a pre komunikáciu so zákazníkom.
Prevádzkovateľ internetového obchodu nezodpovedá za zneužitie osobných údajov v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom - hackerom. V takom prípade neplatia vyššie uvedené podmienky zaobchádzania s osobnými dátami.
Registrácia nového zákazníka
Pri registrácii stačí vyplniť svoje údaje v registračnom formulári. Akonáhle sa raz zaregistrujete, nabudúce sa už len prihlásite svojím uživateľským menom a heslom.
Ceny
Pri každom tovare je uvedená cena vrátane DPH.
Objednanie tovaru
Tieto obchodné podmienky platia pri nákupe v internetovom obchode www.jutask.sk a pri ostatných nákupoch na základe objednávky formou e-mailovej správy, telefónu (0905 112 073) alebo písomne zaslanej objednávky. Obchodné podmienky vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho a jeho zákazníkov.
Všetky objednávky podané vyššie uvedeným spôsobom sú považované za záväzné
Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s reklamačným poriadkom a nasledujúcimi obchodnými podmienkami, a že s nimi súhlasí.
Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva vzniká v momente prevzatia objednaného tovaru.
Miesto dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v objednávkovom formulári.
Vyplnením registračného formulára, či záväznej objednávky v rámci internetového obchodu alebo zaslaním inej, vyššie uvedenej formy objednávky, kupujúci dáva predávajúcemu súhlas so zhromažďovaním a archivovaním osobných údajov o kupujúcom a jeho nákupoch. Všetky poskytnuté údaje budú využité len na uvedené účely a nebudú odovzdávané tretím osobám (okrem situácií vyžadovaných zákonom).
Platobné podmienky, dodacie lehoty, prepravné a balné
Ak nie je v popise objednaného výrobku uvedené inak, je každý tovar, ktorý je na sklade expedovaný najneskôr do 3 dní po obdržaní objednávky. Dodávateľ si vyhradzuje právo na predĺženie expedičnej lehoty v prípade, že tovar nie je momentálne skladom, alebo sa vyskytnú iné nepredvídateľné udalosti. O prípadnej dlhšej expedičnej lehote bude zákazník bezodkladne informovaný e-mailom, alebo telefonicky.
Objednaný tovar je zasielaný kuriérom ,prostredníctvom firma Geis a.s.. Ku každej objednávke je priložená faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací list.
Poplatky
Pri osobnom odbere, neúčtujeme žiadne ďalšie poplatky.
Nedoručené zásielky
Ak sa zásielka vráti ako nedoručená bez nášho zavinenia (kuriér adresáta nenašiel, zákazník zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal, atď.), bude zákazník o tejto situácii informovaný (správa e-mailom, SMS alebo telefonicky - v závislosti na dostupnom kontakte) so žiadosťou o informáciu, ako ďalej s jeho objednávkou naložiť. Odpoveď na túto výzvu očakávame v termíne 7 dní od odoslania správy. Ak bude zákazníkom požadované opätovné odoslanie zásielky, doúčtuje sa na celkovej cene zásielky druhý manipulačný poplatok vo výške poštovného alebo dopravného ako pri prvom odoslaní. Ak zákazník na výzvu v uvedenom termíne neodpovie alebo zásielku odmietne, objednávku stornujeme. Zákazníka, ak je to možné, na storno objednávky upozorníme. V tomto prípade bude ďalší nákup tohto zákazníka možný len po zaplatení úplnej ceny nasledujúcej objednávky spolu s uhradením storno poplatku 10 EUR za skôr neprevzatú zásielku.
Nezodpovedáme za:
1. Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
3. Za poškodenie zásielky zavinené prepravou ( pri prevzatí tovaru je dôležité prekontrolovať obsah zásielky, v prípade poškodenia urýchlene a bezodkladne informovať odosielateľa o vznikutej situácii.)
4. Výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám.